باشگاه گنج یابی (آکادمی گنج) در آپارات
نوشته شده توسط : فرید باقری

http://www.aparat.com/itsoit





:: برچسب‌ها: کتاب چشم طلایی , دانلود رایگان , آکادمی گنج , فرید باقری , گنج یابی , تلگرام , دفینه , lrl , زیر خاکی , فلزیاب , طلایاب , cobra x21 , metal detector ,
:: بازدید از این مطلب : 8537
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : پنج شنبه 28 آبان 1394 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید

<-CommentGAvator->
روزبه در تاریخ : 1395/1/17/faridbagheri - - گفته است :
با سلام.استاد چگونه میتونم واستون عکس بفرستم؟روی تلگرام میفرستم نمیاد.با تشکر
پاسخ:دوست گرامی ، آمدن میاد ولی من همه رو فعلا نمی تونم باز کنم زیرا 29800 پیام نخوانده مانده است!!!!

<-CommentGAvator->
اسد احمد زاده در تاریخ : 1394/10/2/3 - - گفته است :
استاد فرید عزیز دوتا سوال داشتم ازتون اول اینکه ایا هپنوتیزم در یافتن دفینه اصلا واقعیت داره یانه؟!بعدش اینکه با یه پیرزن اشنا شدم که ادعا میکنه نقطه دقیق دفینه رو بهم میگه ولی قبلش باید حدود هفتصد تومن بریزم تو حسابش آیا چنین چیزی واقعیت داره؟
پاسخ:نه این فرد یک دروغگوی کلاش هستش و با حقه بازی میخواد سرکیسه ات کنه! برای اینکه بفهمی دروغ میگه یا راست ، کافیه بهش بگی که: فردی از آشنایانم پشت سرت حرفهای نامربوطی میزد و میگفت شما هیچ کاری ازت بر نمی آید! و بعد ازش بپرس می دونی کیه؟ یا اینکه خونه اش کجاست؟ اگر گفت نیاز به نام خودش و نام مادرش دارم ! بهش بگو نام خودش و نام مادرش رو اول اون بهت بده تا من قبل اون بهش بگم چیکاره است!! خلاصه سوال بیشتر ازم نپرس ولی این افراد میخم نمیتونند از زمین در بیاورند!

<-CommentGAvator->
مهدی شریفی در تاریخ : 1394/9/27/5 - - گفته است :

بابا انقد ناله نکن من گنج رو اوردم و اولین نفر بودم 5 سال پیش. آخه ریقو من خودم سال 88 تو وبلاگم شماره و عکس گذاشته بودم تخممم نبود که بخوام بترسم. میبینی که از 5 سال پیش تو 2 سال جلوترم یعنی 7 سال آقای ریاضی جدید. اره جان تو، ففط تو خایه دار و مردی!؟ نه؟ برو بوق بزن. فرید بوقی

پاسخ: مردک یه لا قبای پاپتی ، برو پی کارت ، نزار کاری که دفعه قبل نکردم رو اینبار بکنم! یادت میاد که!؟ اگر فراموشی بهت دست داده ، برات میگم که اون شبی رو بخاطر بیار که بعد دیدن من سر کوچه اتون در گیلاوند ، مثل سگ از ترس داشتی می لرزیدی و در آخر هم ازم معذرت خواستی و ... حالا یادت اومد یا نه!؟ به ولای علی اگر به غلط کردن نیافتی، کاری باهات میکنم که کارشناسان انگل شناس هم دیگه نتونند تو رو از کثافت توالت تشخیص بدهند! مرتیکه دروغگوی کلاش حروم لقمه یادت رفته با 3 میلیون وام با پاپا و مامی اومدی ساری از من یک نقطه زن ساده خریدی و گفتی کمکم کن!؟ یادت رفته نه! باشه! صبر منم اندازه داره! از حالا دیگه برو دنبال سوراخ موش! بچه فوفول.


<-CommentGAvator->
احسان در تاریخ : 1394/9/22/faridbagheri - - گفته است :

آقای باقری سلام در منوئل اسکن میشه بگید اول با خود فلز کار داره یا یون فلز و سوال دوم اینه که منظورتون از تایید کننده ثانویه چیه و توضیح بدید چطور به این تایید کننده ثانویه دست یابیم؟؟؟ سوال آخرم اینه که اعداد فرکانس های فلزات رو بگید مثلا از چند تا چند طلاست.

پاسخ: تمام توضیحات لازم در فیلم جدید کبرا ایکس 21داده شده است و فرکانسها هم برایتان در صورت خرید بهمراه سیستم ارسال می گردد.

ضمنا دستگاه تایید کننده ثانوی به شما امکان تست و گرفتن تاییدیه نهایی را جهت وجود دفینه در محلی که دستگاه با تنظیمات و حالات مختلف گرفته است را به شما می دهد.چنانچه دستگاه وجود جنس مورد کاوش اولیه را تایید نکند حتم بدانید که حجم سنگینی از مواد معدنی سیلیس یا فلزی را گرفته است و بی خود حفاری نمی کنید!


<-CommentGAvator->
مزدك در تاریخ : 1394/9/20/faridbagheri - - گفته است :

درودبرشما جناب باقرى عزيز
لطف ميكنيد قيمت جديد دستگاهاى نقطه زن موجود رو برام بفرستيد،البته با كاراي و قدرتشون.وبيزحمت بفرماييد به نظرتون اگه كسى بخواد يه شعاع زن ويك نقطه زن باهم بخره كدوماشون بهتره .
يا ارزونترينش كدوم ميشه كه مكمل هم كارايى خوبى هم داشته باشه.
ممنون از لطف و بزرگواريتون.
سبز و سربلند باشيد

پاسخ: لطفا از این به بعد جهت عدم بوجود آمدن مشکلات بعدی!! و ... سوالات مربوط به سیستم هاو تجهیزات و ملزومات مورد نیاز کاوش را فقط از طریق وبلاگ مربوطه و یا تلگرام و یا بخش نظرات آپارات ، این قبیل سوالاتتان را مطرح نمایید.


<-CommentGAvator->
daneial در تاریخ : 1394/9/18/faridbagheri - - گفته است :

با سلام و خسته نباشید اقای,باقری قصد توهین ندارم ولی این دوستمون گفته که گنج های امام زمان یعنی امام زمان شخصا خزانه یا چیزی جایی دفن کرده یا کلا دفینه های ایران ماله امام زمان است که البته فرد ایرانیم محسوب نمیشه!

 


پاسخ:اولا اینکه می گویند متعلق به امام زمان است این بوده که چون ذکر شده است که در زمان ظهور امام زمان عج، تمام گنج های زیر زمین که از دید ما پنهان هستند، به فرمان خدا بر روی زمین می آیند و ... ، شیعیان معتقدند که این دفینه هایی که از آنها یاد گشته است، تماما متعلق به امام عصر عج بوده وایشان آن اموال را در راه رسیدن به مقصود نهایی خرج می نمایند. البته این نظر من نمی باشد.


<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1394/9/17/faridbagheri - - گفته است :

آقای باقری دیگه جواب نمیدین چه خبره قرار شد از شنبه جوابارو تو وبلاگ بدین الان دو هفتس به وبلاگتون سر نزدید


پاسخ:

دوست گرامی ، مادر بزرگ بنده فوت کرده بود و درگیر مراسم بودم! http://www.aparat.com/v/t1iXs


<-CommentGAvator->
abuzar در تاریخ : 1394/9/17/faridbagheri - - گفته است :

سلام آقای باقری تو تلگرام چند باریپیغام گذاشتم دریغ از یک جواب سلام ناراحت نمیشم ودرک مکنم سرتان شلوغه واسه خرید دستگاه کبرا ایکس 2پلاس یا ایکس3 مزاحم میشم قیمتشان چقدره الان موجود هستش کدومش بهتر ایا ایکس 21کارایش از این دو بهتر یا با اوت دو هم میشه در هر جای ایران جواب گرفتش

پاسخ: همانطور که خودتان مستحضرید من واقعا گرفتار بودم و البته دیروز بالاخره پاسخ شما را در تلگرام دادم و ضمنا دستگاه خریداری شده شما حتما فردا ارسال می گردد و همینجا جا داره از اعتمادتان به بنده و واریز کامل مبلغ دستگاه به حسابم ، صمیمانه تشکر نمایم و برایتان آرزوی موفقیت نیز دارم.


<-CommentGAvator->
سجاد در تاریخ : 1394/9/13/faridbagheri - - گفته است :

سلام.خسته نباشید جناب باقری

اگه امکان داشته باشه یه مطلب یا یه کلیپ تصویری یا صوتی در مورد فرق بین ردیاب و شعاع زن و نقطه زن و نحوه عملکرد این دستگاهها و اینکه هر کدام بسته به چه موقعیتی استفاده میشه تو سایتتون قرار بدین تا کاربرانی مثل بنده فرق این دستگاههارو بدونن و نسبت به نیازشون خریداری کنن.با تشکر.

پاسخ: بارها توضیح داده ام ولی برای یادآوری و احترام به درخواست شما ، انشا الله توضیحات تکمیلی را در آدرس زیر منتشر خواهم ساخت:

http://ganjacademy.blogfa.com


<-CommentGAvator->
مهدی در تاریخ : 1394/9/13/faridbagheri - - گفته است :

آقای باقری عزیز من همانطور که گفته بودم تا اوخر این ماه یا به احتمال ماه بعد ایکس21 را خریدار هستم ولی با تبلیغ کبرا اس نظرم برگشته و میخواهم این دو محصول را باهم سفارش دهم که مبلغشان باهم کبرا اس دو ملیون 400 و کبرا ایکس21 ...5ملیون400 میشود. با این تفاضیل که من حضوری نمیام شما از هر دستگاه دویست هزارتومن کم میکنید که میشود7ملیون400.
اگر اینهارا 7 ملیون میدهید من خریدارم وگرنه همان ایکس21 رو میگیرم
ممنون

پاسخ: اولاایکس 21 دارای تاییدکننده ثانوی میباشد و نیازی به کبرا اس ندارید ولی پیشنهاد میکنم کبرا اس را با دستگاه ریموور جدید بگیرید که قیمتش 1/900 هستش و جمعا 7/300 که شما همان 7 تومن بدهید درست میشه. (دستگاه ریموور با سودی اندک ارائه میگردد و لذا نهایتا 100 تومن تخفیف دارد.)



نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: